Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) upravují práva a povinnosti Vás jako kupujících a Nás jako prodávajících v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.asuba.cz.
Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, které najdete zde
https://www.asuba.cz/podminky-ochrany-osobnych-udaju/.Jak jistě víte, komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které nám umožňují se domluvit bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás.
Pokud nějaká část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda přednost před těmito Podmínkami.
Některé definice
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, včetně ceny za jeho zabalení;
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;
E-shop je internetový obchod provozovaný Námi na adrese asuba.sk, na kterém bude probíhat nákup Zboží;
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
My jsme společnost MyGreens s.r.o., se sídlem Sadová 772/44 08216 Fintice, IČO 55304834, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Prešov, oddíl s.r.o., vložka č. 45618/P, e-mail mygreenscompany@gmail.com, telefonní číslo +421 949 361 895, právními předpisy označovaná jako prodávající;
Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a historii objednaného Zboží a uzavřených smluv;
Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
Smlouva je kupní smlouva dohodnutá na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.Všeobecná ustanovení a poučení
Nákup Zboží je možný pouze přes webové rozhraní E-shopu.
Při nákupu Zboží máte povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží, budeme považovat za správné a pravdivé.Uzavření smlouvy
Smlouvu s Námi lze uzavřít pouze ve slovenském jazyce.
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi nad rámec Celkové ceny tedy nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.Pro uzavření Smlouvy je nutné, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. Tento návrh musí obsahovat následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu, DPH a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení;
- Vaše identifikační údaje sloužící k doručení Zboží, zejména jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa.
Během tvorby návrhu Objednávky můžete až do jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby“ Objednávku vytvoříte. Před stisknutím tlačítka musíte potvrdit Vaše seznámení a souhlas s těmito Podmínkami, jinak nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zaškrtávací políčko. Po stisknutí tlačítka „Objednávka s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
Vaši Objednávku Vám co nejdříve po jejím doručení potvrdíme zprávou zaslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni objednání tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Nastat mohou i případy, kdy Vám nebudeme schopni Objednávku potvrdit. Jde zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo objednáte více kusů Zboží, než je z naší strany možné. Informace o maximálním počtu kusů Zboží Vám vždy v rámci E-shopu předem poskytneme, a neměla by tedy být pro Vás překvapením. Pokud nastane důvod, proč nemůžeme Objednávku potvrdit, kontaktujeme Vás a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy ve změněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte.
V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena zejména v důsledku technické chyby, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat, i když jste obdrželi potvrzení Objednávky a došlo k uzavření Smlouvy. V takovém případě Vás ihned kontaktujeme a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte. Nepotvrdíte-li naši nabídku ani ve lhůtě 3 dnů od jejího zaslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či je navíc číslice.
V případě uzavření Smlouvy Vám vzniká povinnost zaplatit Celkovou cenu.
Pokud máte zřízený Uživatelský účet, můžete Objednávku provést prostřednictvím něj. I v tomto případě máte povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však stejný jako u kupujícího bez Uživatelského účtu, s výhodou, že není nutné opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. K poskytnutí slevy je nutné, abyste v návrhu Objednávky vyplnili údaje o slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
Uživatelský účet
Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Co se týče těchto přístupových údajů, je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě jejich zneužití neneseme za to žádnou odpovědnost.
Uživatelský účet je osobní a nejste oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, že ho déle než 12 měsíců nevyužíváte, nebo v případě, že porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva
Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky platí Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s Cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je také uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
Celková cena je uvedena včetně DPH a všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.
Platbu Celkové ceny od Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést:
Bankovním převodem – Informace pro platbu Vám zašleme v potvrzení Objednávky. V případě bankovního převodu je Celková cena splatná do 48 hodin.
Kartou online – Platba probíhá prostřednictvím platební brány GoPay, platba se řídí podmínkami této brány, dostupnými na adrese: www.gopay.cz. V případě online platby kartou je Celková cena splatná do 24 hodin.
Dobírkou – Platba proběhne při doručení Zboží. V tomto případě je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
V hotovosti při osobním odběru – V hotovosti je možné platit Zboží při vyzvednutí na Naší provozovně. V tomto případě je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po úhradě Celkové ceny a bude zaslána na Váš e-mail uvedený v Objednávce a dostupná v Uživatelském účtu, pokud jej máte vytvořený.
Vlastnické právo k Zboží na Vás přechází až po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. V případě bankovního převodu je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je uhrazena v okamžiku uskutečnění platby.
Doručení zboží, přechod nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení předmětu koupě
Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vašeho výběru, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
- Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven;
- Osobní odběr na výdejních místech společnosti Packeta;
- Doručení prostřednictvím přepravních společností: Balík na poštu, DPD, Packeta.
Zboží lze doručit pouze na území Slovenské republiky, České republiky, Maďarska, Polska a Rakouska.
Jsme povinni Vám Zboží doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Při plnění Smlouvy mohou nastat okolnosti, které ovlivní termín doručení Vámi objednaného Zboží. O změně termínu doručení a o novém předpokládaném termínu Vás budeme e-mailem neprodleně informovat, přičemž Vaše právo odstoupit od Smlouvy tím není dotčeno. Součástí Našeho oznámení o novém termínu doručení Zboží je i žádost, abyste vyjádřili, zda na dodání objednaného Zboží v novém termínu trváte. V případě osobního odběru Vás vždy informujeme o možnosti vyzvednutí Zboží prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.
Při přebírání Zboží od dopravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě poškození tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci i Nám. Pokud je obal poškozen a svědčí o neoprávněné manipulaci, nejste povinni Zboží od dopravce převzít.
Zboží jste povinni převzít na dohodnutém místě a ve stanoveném čase. Pokud Zboží nepřevezmete, oznámíme Vám e-mailem, kde si jej můžete vyzvednout, včetně lhůty pro jeho vyzvednutí, nebo Vám jej na základě písemné žádosti doručíme opětovně, přičemž se zavazujete uhradit veškeré náklady spojené s opětovným doručením. Pokud nesplníte povinnost Zboží převzít, nevzniká tím porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit a neznamená to odstoupení od Smlouvy. Jestliže Zboží nepřevezmete ani v dodatečné lhůtě, máme právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme toto právo uplatnit, odstoupení nabývá účinnosti dnem, kdy Vám jej doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na náhradu vzniklé škody ve výši skutečných nákladů na pokus o doručení Zboží či případný další nárok na náhradu škody.
Pokud je z důvodů na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, jste povinni uhradit Nám náklady spojené s tímto opakovaným doručením. Platební údaje pro úhradu Vám zašleme na e-mail uvedený ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.
Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku jeho převzetí. Pokud Zboží nepřevezmete (kromě případů uvedených v čl. 4 těchto Podmínek), přechází na Vás nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale k převzetí nedošlo z důvodů na Vaší straně. Tento přechod nebezpečí znamená, že od daného okamžiku nesete všechny důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
**Práva ze zodpovědnosti za vady**
**Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady**
Zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v požadované kvalitě, množství a bez vad.
Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho převzetí. U použitého Zboží nezodpovídáme za vady vzniklé jejich používáním nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu nezodpovídáme za vady, pro které byla dojednána nižší cena.
Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany.
Pokud dojde k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží z Vaší strany.
Vaše práva ze zodpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době. Práva ze zodpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, musíte však uplatnit nejpozději do dne následujícího po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.
Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména že:
- má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze vzhledem k povaze Zboží očekávat;
- je vhodné pro účely, které jsme uvedli, nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
- odpovídá kvalitě nebo provedení dohodnuté vzorky, pokud byla kvalita nebo provedení stanovena podle vzorky;
- je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
- splňuje požadavky na něj kladené zvláštními právními předpisy; není zatíženo právy třetích stran.**Podmínky uplatnění práva ze zodpovědnosti za vady (reklamace)**
Pokud Vám Zboží bude doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost bezodkladně oznámili na telefonním čísle +421 949 361 895 nebo e-mailem na info@asuba.sk. V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinni bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.4.1. níže. Na později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme brát zřetel.
Právo ze zodpovědnosti za jiné vady (skryté vady) jste povinni uplatnit způsobem podle bodu 7.4.1. níže bez zbytečného odkladu po tom, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady Zboží a vady způsobené mechanickým poškozením. Právo ze zodpovědnosti za vady nemůžete uplatnit zejména na vady způsobené opotřebením, mechanickým poškozením, používáním Zboží v nevhodných podmínkách a pod.
Nejste oprávněni uplatnit si právo ze zodpovědnosti za vadu v případě, že jste o vadě věděli před převzetím Zboží, resp. jsme Vás na ni upozornili, nebo Vám z tohoto důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
**Uplatnění práva ze zodpovědnosti za škodu (reklamace)**
V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek podle čl. 2, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva ze zodpovědnosti za vady (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naše adresy uvedené při našich identifikačních údajích, případně osobně na naší provozovně. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek.
Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci, uveďte především popis vady Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem dostat vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků ze zodpovědnosti za vady, specifikovaných v bodě 7.5.4. až 7.5.8., si uplatňujete.
Při uplatnění reklamace nám předložte také doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem prokázání jeho koupě u nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
Za den zahájení reklamačního řízení považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (podle bodu 7.4.3). V případě, že Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci, je neúplné (zejména nečitelná, nejasná, nezrozumitelná, neobsahuje požadované dokumenty apod.), písemně, zejména e-mailem si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
Pokud nedoplníte podanou reklamaci v souladu s bodem 7.4.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení naší výzvy podle bodu 7.4.4. tohoto článku, budeme považovat Vaše podání za neopodstatněné.
**Vyřízení reklamace**
Na základě Vašeho rozhodnutí, které z práv podle § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) (specifikovaných v bodě 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme způsob vyřízení reklamace ihned, v složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu Zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace.
Po určení způsobu vyřízení reklamace, reklamaci vyřídíme ihned, v odůvodněných případech můžeme reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty na vyřízení reklamace máte právo od smlouvy odstoupit nebo máte právo na výměnu Zboží za nové, pokud je to možné.
O vyřízení reklamace jsme povinni Vám vydat písemný doklad, a to nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, a o jejím vyřízení Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. V případě, že bude reklamace uznána, zašleme Vám opravené Zboží nebo Zboží vyměníme za nové nebo Vám vrátíme zaplacenou Cenu Zboží, pokud se nedohodneme jinak.
Pokud jde o vadu, kterou můžeme odstranit, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně odstraněna. Vadu Zboží odstraníme bez zbytečného odkladu.
Namísto odstranění vady můžete požadovat výměnu Zboží, nebo pokud se vada týká pouze součásti Zboží, výměnu této součásti, a to v případech, kdy nám tím nev
zniknou nepřiměřené náklady, zejména když by vyměňovaná část mohla být nahrazena jinou částí Zboží s přiměřenými náklady.
Pokud není možné vadu odstranit, můžete odstoupit od smlouvy, nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny Zboží.
V případě, že bude reklamace uznána, hradíme veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace.
**Alternativní řešení sporů se spotřebiteli**
Máte právo obrátit se na nás se žádostí o nápravu, a to prostřednictvím e-mailu zaslaného na: mygreenscompany@gmail.com, pokud nejste spokojeni se způsobem, kterým jsme vyřídili Vaši reklamaci, nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva. Pokud odpovíme na Vaši žádost zamítavě nebo na ni neodpovíme do 30 dní od jejího odeslání, máte právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen „Subjekt“) podle zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon o alternativním řešení sporů“).
Subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 Zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na stránkách Ministerstva hospodářství ČR: [Seznam subjektů alternativního řešení sporů](https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebiteľských-sporov-1).
Návrh můžete podat způsobem určeným podle § 12 Zákona o alternativním řešení sporů.
Dále máte právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce [ODR platforma](https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297), [ODR - Evropská komise](https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK).
**Závěrečná ustanovení**
Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena v našich identifikačních údajích. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu nebo prostřednictvím které jste nás kontaktovali.
Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni měnit a doplňovat tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nový zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, protože nemáme uzavřenou smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě smlouvy máme dodávat zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dní od zaslání informace o změně nedostaneme výpověď uzavřené smlouvy na pravidelné a opakované dodávky zboží, stávají se nové podmínky součástí naší smlouvy a uplatní se na další dodávku zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tento stav trvá po dobu delší než 10 dní, máme my i Vy právo od smlouvy odstoupit.
Přílohou podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář na odstoupení od smlouvy.
Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky dostanete e-mailem a budete tedy mít vždy přístup k smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a podmínky uložit.
Na naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování podle § 3 odst. 1 písm. n) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
Tyto podmínky nabývají účinnosti 11.05.2023.
---
**Formulář pro reklamaci**
**Formulář pro odstoupení od smlouvy**